Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
· ewidencja zarządzeń dyrektora szkoły,
· spis inwentaryzacyjny,
· planowanie, sprawozdawczość,
· rejestr inwestycji i remontów na placówce (książka obiektu budowlanego),
· ewidencja pieczęci i pieczątek,
· protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
· protokoły posiedzeń Rady Rodziców.
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.