Elektroniczna skrzynka podawcza
Sposób załatwiania spraw:
Przedszkole załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
1. dokumentację kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,
2. dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
Sprawy prowadzone przez Przedszkole:
1. Edukacja:
a) zapisy do przedszkola,
b) obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
c) wydawanie opinii o dziecku,
d) dzienniki zajęć przedszkola.
2. Sprawy administracyjne:
a) wydawanie zaświadczeń,
b) naliczanie opłat za pobyt dziecka w przedszkolu
3. Sprawy kadrowe:
a) sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
4. Sprawozdawczość:
a) raporty,
b) sprawozdania.
5. Archiwum:
a) akta osobowe pracowników,
b) dzienniki zajęć przedszkola,
c) protokoły z posiedzeń Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
d) zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola.
6. Finanse przedszkola:
a) sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolnemu.
Tryb załatwiania spraw:
1. Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi - dyrektor przedszkola.
2. Odpłatność za Przedszkole: do 20 dnia każdego miesiąca (informacja na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej przedszkola).
3. Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup, specjaliści – logopeda na prośbę rodzica.
4. Konsultacje indywidualne dla rodziców: nauczycielki oddziałów zgodnie z ustalonym indywidualnym terminem z rodzicami.
Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie.
Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.